Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 26 januari 2016

Dagens surprise

...När man är dödstrött sista kvarten på jobbet o grannen messar att hon bjuder på middag- då blir man såå glad! Tack Anneli! När man sen springer in en snabbis hemma först för att kolla posten och har fått brev från F-kassan där det står att jag fått för lite bostadsbidrag- då blir man överlycklig! Över 3000 som man inte räknat med känns minst sagt bra! 
Det har varit en bra dag hela dagen för den delen, har lärt mig nya saker på jobbet idag igen, så kul! 
Ja jag har nog tagit vara på glädjen i livet idag! ;-)


3 kommentarer:

Christina sa...

Men vilken lyckodag!

Minimina sa...

Men lycka!! :D

Catarina sa...

Verkligen lycka! :-)