Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 5 februari 2015

Slalom

Förra året åkte Edvin slalom för första gången, och blev helt såld! Han fick hyra utrustning några gånger den vintern och vi lovade att om det skulle bli snö den här vintern skulle vi fixa en egen utrustning åt honom. I tisdags köpte jag och Erik skidor, stavar och pjäxor åt honom. Och ett säsongskort till backen. Gissa någon som är glad!?! Vet inte hur många kramar och tack jag har fått! Han är helt överlycklig! Igår var han dit med en kompis och premiäråkte! Och det blir garanterat fler gånger... Kul att se sån lycka, även om det svider i min plånbok...;-)

Inga kommentarer: