Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 12 februari 2015

JAG FICK JOBBET!!!!

Tjohoooo! Idag ringde de och sa att jag har fått jobbet på Folkuniversitetet! Jag är SÅ glad! Det är alltså en tjänst som troligtvis leder till en fast tjänst- till skillnad motför vad den på sfi gör. (Fast det är ett snarlikt arbete). 
Nu ska jag säga upp min tjänst i kommunen. OM det här mot förmodan inte blir en fast anställning så får jag ta den smällen då! Märker ni vad jag har kommit långt i mina tankar?!? Jag oroar mig inte lika mycket längre, det löser sig. 
Nu har jag mycket att fixa med och många frågor...vet inte ens när jag ska börja ännu, beror på hur det löser sig på mitt nuvarande jobb! Men senast om en månad eftersom jag har en månads uppsägningstid på sfi.
Jag har ju jobbat åt kommunen i hela mitt yrkessamma liv, vet ingenting om detta! Tex Hur många semesterdagar får jag? Osv... Gud så spännande det känns! Men pirrigt och lite oroligt på samma gång. Så där som det ska vara antar jag!? Hur som helst är jag glad och tacksam så länge jag får glida på den här vågen... Så mycket som känns så bra nu. Törs nästan inte tänka så... Men roligt är det! Grattis till mig som ÄNTLIGEN börjar vända på allt det jobbiga som varit! 2015 har verkligen börjat i positiv anda, hoppas det fortsätter så! 

8 kommentarer:

Fangoria sa...

Åh vad roligt, stort grattis!!!

Cecilia sa...

Grattis!! :D

Cattis sa...

Tack snälla ni!!! :-)

Anneli sa...

Du är så värd det!!!!! :)

Christina sa...

Grattis bästa vännen!!!! Du är sååå värd detta efter alla motgångar. Puss o kram!

Cattis sa...

Tack o tack o tack <3

Anonym sa...

Underbart Catarina! Jag är så glad för din skull.
2015 är ditt år!
Kram Britta

Catarina sa...

:-D