Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 14 februari 2015

Alla hjärtans dag

Idag är det Alla Hjärtans dag. Mina tre hjärtan är hos sina pappor, så vi får väl "fira" på måndag i stället. Igår när jag kom hem från jobbet kom jag samtidigt som blombudet- som visst var till MIG!!! Fina mor och Jerry hade skickat fina blommor, gissa om jag blev glad?!? 
Jag har fortfarande inte smält att jag har fått jobbet, det tar nog tid att förstå det! Det är i alla fall roligt med alla som på riktigt blir så glada för min skull, det rings och messas från alla möjliga som vill gratulera och det gör mig varm i hjärtat! 
Idag har jag varit till Ann en sväng med en liten hjärteblomma, för det tyckte jag hon var värd! I morgon har vi planerat en promenad, känns bra. Igår visade vågen -5 kg sen 2 januari. Håller ännu fast vid min träning tisdag och torsdagsmorgnarna, är jag inte duktig så säg!??

4 kommentarer:

Anonym sa...

Så fantastiskt roligt, tänk att det händer i verkligheten "Plötsligt händer det!" Gläds med dig åt nya jobbet.
//Mia

Cattis sa...

Tack så mycket Mia!!! :-)

Minimina sa...

Så himla duktig är du! Och så himla glad är jag för din skull över jobbet!
Älskar dig världens bästa syster ♡
Kram från magsjuke lillstrumpa!

Cattis sa...

Tack allra finaste syster yster! Hoppas du snart blir piggare, love you too!