Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 23 februari 2015

Måndag igen...

Måndag, fredag..... Oj vad veckorna rusar iväg! Helgen har varit härlig med finväder, långpromenad och träning, känner mig nöjd att jag kommit igång så bra efter nyår! Idag har jag jobbat som vanligt. Skulle på tjejmiddag i kväll men det blev inställt. Kanske var tur det för jag har haft en hemsk huvudvärk hela eftermiddagen och kvällen, legat halvdöd på soffan och gjort ingenting.
På onsdag ska jag på After work med mina arbetskamrater på Sam's. Det ska bli trevligt! Och på torsdag är vi på jobbet (arbetslivsförvaltningen) BJUDNA på bio "Trevligt folk", MED popcorn och dricka! Hur ofta händer sånt?!? Kul! 
Nu ska jag försöka sova bort min skallebank. Natti.

Inga kommentarer: