Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 18 februari 2015

Säg den lycka som varar...

Det blir inget med det nya jobbet... Jag har firat och varit glad helt i "onödan"... Vi kunde inte komma överens om lönen. Jag blev nämligen erbjuden en lön på 1200 kr MINDRE varje månad än den jag har på kommunen (och kommunarbetare är inte direkt högavlönade...). Jag godtar inte det. Nån måtta får det ju vara! Jag är värd bättre än så, så jag fick helt enkelt tacka nej till tjänsten! Det gick inte att förhandla om det heller! Tråkigt verkligen, resten kändes ju så bra! Nåja, bara bita ihop och komma igen. Jag har inte brutit ihop utan känner mig konstigt nog ganska stark och nöjd ändå för tillfället. Hoppas den känslan håller i sig. Det är väl nån mening med det här också. Om inte annat har jag lärt mig att inte ta ut nån glädje i förskott. God natt på er! 

2 kommentarer:

Minimina sa...

Så jävla surt, men som sagt så var det väl inte meningen :(
Kram på dig Bästa du!

Cattis sa...

Kram själv kära syster!