Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 25 februari 2015

Huvudvärk

Vissa gånger i samband med pms får jag sån hemsk huvudvärk att jag inte vet vart jag ska ta vägen!!! Och då sitter det i 2-3 dagar. Har precis slagit upp ögonen dag 3 och det är samma helvete. I natt har jag dessutom vaknat av värken flera gånger! Ipren och Alvedon tar udden av det men det är fortf hemskt. Lade mig kl åtta igår kväll, vill bara ha mörkt och tyst. Det blir en rolig dag på jobbet det här...:-/ Hoppas verkligen att det släpper snart! Mår rent av illa... Stackars alla som har riktig migrän säger jag bara!!!
Nu ska jag släpa mig ur sängen.

4 kommentarer:

Helen sa...

Känner precis igen mig från i slutet av förra veckan! Tror dock inte det var PMS, har aldrig tänkt på det iaf. Men illamående och ville inte ha det ljust känner jag igen mig i! Säger samma, vill inte har migrän!

Anonym sa...

Hoppas dagen varit så bra det bara var möjligt!

Cattis sa...

Nä usch för huvudvärk!

Cattis sa...

Tackar! Dagen har varit jobbig men nu i kväll har det släppt äntligen! :-)