Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 9 februari 2015

Måndag och trött!

Vaknade kvart över två i natt och kunde inte somna om på ett par timmar! Suck..,Det resulterade så klart till en trött-måndag idag. En elev på skolan gjorde min dag i alla fall då denne sken upp när hon såg mig i morse och sa på sin knaggliga svenska: "Alla elever här är så glada att du är tillbaka!" (Jag var hemma sjuk ons-fre). Det värmde mitt hjärta och gjorde dagen lättare! Tänk vad några små ord kan göra! :-)
Jag har gått omkring hela dagen o trott att jag skulle till frissan idag efter jobbet, men till min besvikelse upptäckte jag i sista stund stt det visst är i morgon! Ska bli såå skönt!
Har inte hört nåt från Folkuniversitetet om jobbet jag var på intervju om, så förmodligen blev det inget... Tråkigt, men inte hela världen! Hoppas de hör av sig i alla fall.
Nu ska jag sova. Natti natti!

Inga kommentarer: