Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 30 november 2009

Julfint i fönstren

Jaha, då har jag i alla fall bytt gardiner! Det är ju ganska fint när man får upp julgardinerna trots allt. I sovrummet bytte jag också, men där fick det bli de grå/svarta, för de trivs jag så bra med, och de har inte suttit uppe på länge. Observera väggorden till vänster om sovrumsfönstret "Du vet väl om att du är värdefull". Tycker att det blev så himla bra. Fast det kanske syns lite dåligt på bilden?
Nu ska jag göra kyckling, ris o currysås. Gott.
Har varit hemma med Edvin idag eftersom han har vattkoppor, men de ser torkade ut redan. Kanske kan han gå till skolan på onsdag, hoppas det. Adjöken för idag.

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHAHAHAHAHA!!!! Vi har haft likadana vardags och julgardiner. Det va roligt :) /Micke