Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 7 november 2009

Rabih åkte ut- äntligen!

Vissa människor har man helt enkelt svårt för även fast man inte känner dom. Många kändisar är det så med. Till exempel Rabih som är med i Idol. Jag tål helt enkelt inte att se honom, hemsk som jag är. Tycker att han är en fjant och har en supermesig röst. Har hoppats att han skulle åka ut sen dag 1. Igår gjorde han äntligen det. Vad skönt! Idag är det lördag. Vädret är grått och det ser ut som det ska börja snöa när som helst. Grymt tråkigt. Vet inte vad man ska hitta på idag. Känner mig utttråkad redan o klockan är bara halv elva. Inte har jag tränat på evigheter heller. Tänkte direkt jag vaknade att jag kanske skulle gå iväg till halv tio, men det blev som vanligt ingenting. Har fallit helt ur spår. Måste ta mig i kragen nån dag... Har liksom ingen ork. Nästa helg åker vi till Sandviken o hälsar på Monika o Erik. Det ska bli jättekul, det är nog två år sen jag var dit sist tror jag. Tiden går. På måndag har jag medarbetarsamtal med Bosse. Sånt är så svårt tycker jag, vet inte riktigt vad jag ska ta upp. Måste försöka förbereda mig nu i helgen, har tagit hem en lunta med papper, usch vad tråkigt. Oj vad jag låter munter idag märker jag, allt är visst jobbigt o eländigt, fast egentligen är det inte såå farligt. Det är ju helg i alla fall, tack o lov! Fast jag ska erkänna en sak som sitter långt inne. Denna vecka har det varit riktigt roligt på jobbet. Vi är i förändringens tid, den tid som jag har väntat på sen jag började där. Det känns genast mycket roligare!!! DET är väl positivt i alla fall?? Ha en bra lördag!

Inga kommentarer: