Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 21 november 2009

Jag ser SOLEN

Solen har inte visat sig på vääääldigt länge, men idag tittar den fram ser jag, hoppas att det håller i sig! Det är lördag morgon och jag känner att jag egentligen inte har nåt särskilt att skriva om, men man måste ju uppdatera ibland så det syns att man lever i alla fall. I veckan som varit så har jag varit o hämtat ut min bettskena, endast 2720 kr...=( Jag ser väldigt snygg ut när jag går och lägger mig med den... Jag hoppas verkligen att den fyller sin funktion eftersom den var så dyr...(och fuuuuul )... Förra helgen var vi ju som sagt till Sveg, det var jättekul även om det var lite surt att det inte blev nåt Sandviken som var tanken.... Men, kul var det. Madde o jag var ut på fredag på Folkets hus i Sveg. Inte så mycket folk, men vi hade jätteroligt verkligen. På hemvägen var det lite slirigt på flera plan.... så Madde halkade omkull och låg i snön och kved över att det gjorde så ont i fotleden... Dagen efter säger hon förvånat: "Tänk att jag känner inget i handleden idag, den är helt bra redan!" Då fick jag mig verkligen ett gott skratt, det var ju liksom inte handleden hon hade slagit!!! =) Haha.... På lördag eftermiddag var vi på Mary Kay-party. Vi fick prova på fotbad och lite annat smått o gott. Också väldigt trevligt. Ytterligare en gång kände jag att jag skulle vilja hålla på med sånt, smink och hudvård! Men det finns ju inget behov i en sån här liten stad...inte att jobba med det i alla fall, men som ett extrajobb kanske man borde prova på just Mary Kay. Har klurat på det en tid... får se om jag kontaktar min "Mary-Kay-konsult" som det så fint heter. Hon erbjöd ju mig en utbildning en gång för nåt år sen, men då tackade jag nej. Nåja. Undrar vad jag ska hitta på idag?? Kanske ta en promenad nu när det för en gångs skull inte regnar??? Ha en fortsatt trevlig helg!

1 kommentar:

Madde sa...

Jajajaja, armled som fotled, en led var det iallafall :)