Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 23 november 2009

Gamla vänner

Facebook är ju nåt alldeles särskilt och jag kan erkänna att jag är aningen beroende. Igår hade en gammal vän sökt upp mig där. En tjej som jag gick paralellklass med i lågstadiet och lekte med då och då. Hon flyttade till stan när vi gick på mellanstadiet tror jag att det var, och då förlorade vi kontakten. Herregud vad länge sen.... måste ju vara över tjugo år sen jag träffade henne sist! Hur som helst tycker jag att sånt är så himla roligt!!! Dessutom bor hon i Sundsvall nu, så man kanske har passerat varandra någon gång utan att reflektera över det. Lustigt. Kul att höra vad människor gör idag som man hade kontakt med för såå länge sen! Det gör mig glad. Idag är det måndag och veckan har startat igen. Grabbarna har åkt till Erik idag och då blir det genast så tyst o tomt i huset. Jobbade till fyra och då hämtade Patric o Thea mig. De hade handlat mat på Mc Donalds som vi for hem och smaskade i oss. Det kunde inte komma mer lägligt, jag var inte på humör att ställa mig o laga mat när jag kom hem, och Patric hade tydligen läst mina tankar. Nu ska vi snart åka till svärföräldrarna och fika... Idag fick jag en elev från högskolan som jag är handledare åt i två veckor. Hon verkade jättegullig så det blir nog bra! Hon går sista terminen så hon blir nog dessutom en tillgång till avdelningen... Svårt bara att handleda någon när det är så kort tid. Den tiden tar det ju bara att lära känna barnen... Mycket på gång nu med jobbet, FramFör på onsdag, APT på torsdag, och nästa vecka åker jag till Umeå ett par dagar på studiebesök o hotellövernattning. Och veckan därpå är det dokumentationsutbildning igen.... dagarna bara rullar på!!! Nä, nu ska vi åka! Ha en bra vecka!

Inga kommentarer: