Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 10 oktober 2009

Jag och grabbarna...

Igår for Patric och Thea till Edsele med Roland o Kina. Jag o grabbarna är home alone. Ovant, men ganska skönt nån gång ibland. Vi såg på Idol och åt "fredagsmys" igår kväll, eldade i kaminen och tände ljus. En riktigt mysig kväll. Vet inte vad vi ska hitta på idag, får se vad det blir. De har väl fullt upp med sitt antar jag, kompisarna brukar gå före mig...=) Ute är frost, ser riktigt kallt ut. Hm. Blir nog en dag inomhus tror jag. Veckan som har varit har känts lång. Hade föräldramöte på tisdag kväll, det gick bra. Trivseln vill dock inte infinna sig som den ska. Jag har sökt andra tjänster, hoppas jag får den som ska komma ut här på Gånsviks förskola, det är min högsta dröm just nu. Tja vi får se vad som händer. Måste börja handla julklappar, det är snart bara två månader kvar till jul. Det är inte klokt. Har dock inga ideer till barnen i år. Thea är alltid lätt som en plätt att hitta på till, men de andra två....pojkar är alltid svårare. Lego till Edvin som vanligt, det är inte alltid så kul att köpa samma o samma även om han önskar sig det. Och man vill ju komma på nåt mer. Jonta önskar bara pengar nu för tiden och hur kul är det?? Nä det blir verkligen svårare och svårare för varje år. Sista helgen i oktober, alltså om tre veckor, kommer syster Madde o Mathias. Då blir det Ladies night för oss flickor. Ska bli sååå kul! Längtar till dess. Mathias fyller år då när dom är här så då blir det kalas...=) Har han riktig tur kan han få ett litet paket också... ;-) Nä nu ska jag få på mig lite kläder, sitter fortfarande i morgonrocken och klockan är över elva... skönt med en riktig slapparlördag. Måste fundera över nån lunch till grabbarna också. Hörs.

Inga kommentarer: