Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 20 oktober 2009

En kylig men vacker höstdag

Solen strålar, men det är frost här och där.... Kallt men fint. Thea och jag är hemma idag också, men i morgon blir det som vanligt igen. Det är mest kvällar och morgnar som hon är förkyld, tycker att hon är oförskämt pigg på dagarna... I morgon är det FramFör igen. Är lite less på det just nu, fast det är bara ett par timmar man är i hela gruppen, sen är det ju "självstudier" och då brukar vi sitta på biblioteket och DET är jättetrevligt och givande. Tycker vi står ganska stilla i själva arbetet just nu, det händer inte så mycket på träffarna, det är samma o samma. Hoppas det blir nån förändring snart. Det bästa med FramFör-dagarna är att vi brukar äta lunch ute! =) Man har ju inte direkt ett sånt jobb att man kan göra det var och varannan dag så det är kul att kunna göra det nån gång ibland i alla fall. Pratade med Madde igår, hon kommer redan på torsdag nästa vecka. Kom dock på att jag planerat in tjejmiddag den kvällen, men hon tyckte inte att det gjorde nåt som tur var. Hon får vara kvällens "hemliga" gäst...=) Dessutom kom jag på att jag har tid på familjecentralen kl tre den dagen... ska dit o kolla blodtryck o vikt för nya p-piller... får väl inga den här gången för att jag väger så mycket skulle jag tro. Men men... måste ju dit ändå. Undrar förresten vad jag ska bjuda på då på tjejmiddagen? Har inga ideer alls... måste klura lite... hm....måste nog googla lite på det nu...om nån har några ideer så mottages de tacksamt! Adjöken.

Inga kommentarer: