Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

fredag 3 februari 2017

Sjukstuga

Jag var ju så pigg i förrgår så jag gick och jobbade igår, var på Yogan på kvällen och idag tog förkylningen om med dunder och brak! Superhängig. Halv ett skickade kollegan hem mig. Ögonen bara rann och jag var helt slut. Sen dess har jag legat i sängen bortsett från middag med mina kära söner. Nu måste jag bli pigg tills på måndag så jag inte kommer som ett lik till nya jobbet. Usch vad tråkigt! Det blir en vilohelg nu!
Jonta ska på nån studentfest i morgon med utgång på Kajutan, nu börjas allt redan inför den kommande studenten, otroligt att det bara är fyra månader kvar! Vi hittade gamla studentfoton på mig och Edvin tyckte att Jonta är SÅ lik mig som jag såg ut då! Vi ser inte den likheten själva men det är lite lustigt hur olika man ser sånt. Edvin poängterade det flera gånger!
Däremot de där två bröderna, de är otroligt lika varandra nu tycker jag!
Snygga som få...❤
Student -94





Inga kommentarer: