Om mig

VÀlkommen till min alldeles egna sida! HÀr skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland hÀnder det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag kÀnner för, och du vÀljer om du vill lÀsa.

söndag 12 februari 2017

En annorlunda dotterđŸ€Ł

Thea Ă€r dĂ„ inte som alla andra. Hon kan hux flux fĂ„ för sig att rensa golvbrunnen för att vara snĂ€ll. Hon vet sĂ„ vĂ€l att det Ă€r mitt vĂ€rsta, jag spyr om jag gör det! Men henne bekommer det inte... Dock kom hon pĂ„ att hon skulle ta pĂ„ sig "skyddsmask och skyddsglasögon" nĂ€r hon skulle göra det. Jag skrattade sĂ„ jag stod dubbelvikt bredvid samtidigt som jag Ă€r sĂ„ galet imponerad av denna lilla tjej! Heja bĂ€sta Thea!!!😂❤đŸ€Ł
Underbara unge!


2 kommentarer:

Christina sa...

Hon Àr bara bÀst, vilken rörmokare!!!

Catarina sa...

Att hon Ă€r!😀