Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 18 februari 2017

En bra vecka

Känner mig trött, men det har varit en bra vecka på jobbet. Både apt och en riktigt givande planeringsdag har också hunnits med förutom det "vanliga". Som avslutning på veckan hade vi igår personalfest hos Kicki och after work på Hamnkrogen. En riktigt trevlig kväll! Måste säga att jag verkar ha tur med arbetskamrater igen, det är ett riktigt härligt och glatt gäng jag jobbar med. Det känns bra! 
Idag blir det kanske kalas borta hos Ann's. Alex fyller 15. Måste bara kolla så mina grabbar inte hunnit planera nåt annat, men just nu sover dom nog så jag får vänta lite...
En städomgång här hemma skulle vara välbehövligt, usch! Undrar vem som stökat till så här under veckan?!?😱När jag tänker efter är det bara jag som varit hemma...😉🤔

Inga kommentarer: