Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 21 februari 2017

Samtal med mor

Pratade just med mamma i telefonen och beklagade mig över denna envisa dunderförkylning...
- Jag tog tempen och hade 37,7 så det är ju nästan lite feber, sa jag (som bara haft feber en gång i mitt liv).
Mamma svarar: - Ja oh ja, det är ju feber för dig, det är ju feber för vanliga människor också det!
Hahaha😂🤣😂🤣😂
Ja jag vet att jag är lite ovanlig eftersom min "normaltemp" brukar ligga på 35,8-36,0.
Vi fick oss ett gott skratt i alla fall.
Nu ska denna ovanliga människa återgå till sängen.
🤧🤒

2 kommentarer:

Christina sa...

Hej min " ovanliga " dotter, hoppas du kryar på dig fort! Kram.

Catarina sa...

Tack min kära mor!❤