Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 23 april 2016

När hjärtat smälter...

Igår kväll var jag på restaurang Royal med gammelkollegorna från förskolan. Det var trevligt och fantastiskt gott med bra service! Här ser ni den proffsiga efterrätten:
När jag kom hem sa Thea att jag skulle titta i köket för där väntade en överraskning. Och när jag såg den så kom nästan tårarna! Lilla älskade Thea hade tänt ljus, köpt en blomma för sina egna pengar och skrivit en lapp med den finaste kärleksförklaringen man kan få!
Ja vad säger man? Kärlek.
Jag blev otroligt glad och rörd.
Fina fina Thea.



4 kommentarer:

Christina sa...

Underbara Thea!!! Ja nog blir man rörd när man läser detta. Fina tjejen med så mycket kärlek och omtanke inombords!

Minimina sa...

Men ååå, gulliga lillgumman! ♡

Catarina sa...

<3

Catarina sa...

Ja jättefint! <3