Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 19 april 2016

Besiktningsvecka

I morgon bitti ska jag besiktiga bilen. Håll tummar och tår för att den går igenom! Vore ju skönt att få uppleva den känslan en gång i sitt liv.
Torsdag morgon är det annan besiktning- då är det dags för min första "tuttbesiktning"- hoppas den går utan anmärkning också såklart! ;-)
För övrigt fortsätter nedräkningen...19 dagar kvar idag och 33 grader varmt där...ni kan inte ana hur jag längtar! 
På fredag ska jag följa med Gånsviksgänget (mina gamla förskole-kollegor) ut och äta, det ska bli kul! Saknar dom emellanåt, hinner ju aldrig dit o hälsa på. 
Nu är det dags att sova... Snart bara 18 dagar kvar...;-)
Natti.



2 kommentarer:

Fangoria sa...

Lycka till med båda besiktningarna och middagen med Gånsviksgänget!

Catarina sa...

Tack! :-D