Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 20 april 2016

Affirmera mera!

Försöker träna på att inte oroa mig så hemskt för allt. Bara lita på att saker o ting ska gå bra. Det är inte alltid så lätt, men ibland så... Idag bestämde jag att det skulle gå bra på besiktningen- och ja, det gjorde det! Så självklart måste det bero på mina affirmationer! ;-) 
Nä men skämt åsido så gick bilen faktiskt igenom besiktningen och jag är SÅ glad! Det är första gången som jag inte fått ombesiktning! Härligt!
Ute skiner solen även om det blåst ganska kallt idag. På jobbet har det varit roligt som vanligt. På onsdagar kommer en sångpedagog från Sundsvall och sjunger svenska visor med deltagarna. Det är en rolig brejk i jobbandet både för dom och oss personal och man känner sig glad resten av dagen! 
Idag när jag kom hem såg jag att krokusen kikat upp trots sin mestadels skuggiga plats. Då ÄR det vår på riktigt va? Och 18 dagar kvar till Kreta! :-D

Inga kommentarer: