Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

fredag 29 april 2016

Fredagstrött

Ligger i soffan och väntar på att gå o lägga mig...;-) Är galet trött och har varit hela veckan! Hör inte att klockan ringer på morgonen och kan ha snoozat en timme innan jag kvicknar till! Så fredagen känns såå välkommen! Månadsbryt= månadens mest intensiva arbetsdag gör mig inte piggare direkt. Trots detta lyckades Anneli släpa med mig o träna efter jobbet. Skönt efteråt men kan lova att det tog emot innan...Förstår inte varför jag är så trött? I morse fick jag så lov att åka på Öbacka o ta prover på njurar mm pga gikten jag fick förra helgen. De ringde igår och sa att doktorn hade tyckt att jag skulle göra det eftersom jag är så UNG! ;-) Det är ju helt bra i tån nu, men jaja, bra att de vill kolla ordentligt. Får se hur lång tid det tar att få svar på det. 
Springer på vårdcentralen som värsta tanten, är det inte vikten så är det gikten...;-) Haha!
(Tur att tanten får åka till värmen o mjuka upp lederna snart...:-D)
Om jag lägger mig nu så blir det snart ny dag och då är det bara 8 dagar kvar så...Jag gört! Jag går o lägger mig! God natt!

Inga kommentarer: