Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 28 april 2016

Mardröm

Höll på försova mig i morse och blev såå glad när jag äntligen vaknade! Mardrömmar är inte att leka med. Drömde att jag var på cellprov och barnmorskan sa:
"-Åh vilken fin flicka du ska få!"
Jag var visst gravid och långt gången. Jag fick en chock eftersom det inte fanns någon pappa...
HAHAHA vad sjukt det kan bli! Jag fick panik- några fler barn vill jag ju inte ha, varken i drömmen eller verkligheten. Och givetvis fick jag extra panik då jag inte visste hur barnet kommit dit...:-D
Hahaha, ibland är det så skönt att vakna- hur gott man än sover...
Puuuh.

Inga kommentarer: