Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 17 maj 2012

Newbody

Lägg till bildtext
Thea säljer Newbody-saker för ridklubben. Hojta till om nån vill handla!
Idag ösregnar det ute. Ska vara på besiktningen 13.50 idag, fast det är röd dag. Märkligt att de har öppet! Men bra för min del då det är svårt att hinna på vardagar.
Idag ska det packas, packas, packas...huuuuuuga vad tråkigt och jobbigt! Måste ringa till Ann och höra om de har gamla tidningar de vill bli av med så jag har nåt att packetera glas och porslin i. Jag har ju inte tidningen själv....
Nu ska jag duscha Thea...Tveksamt om det blir nån fotboll idag när det regnar så!...

Inga kommentarer: