Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 23 maj 2012

Nöööööööööjd! =)

Fick till slut tag i kvinnan på Härnösandshus. Hon visste fortfarande inte vilken dag städningen skulle bli gjord, tjejen som ska utföra den visste inte själv vilken dag hon skulle hinna....suck igen... Däremot sa hon att nyckeln som jag redan har fått till förrådet går till lägenheten också och att om jag ville kunde jag gå dit och titta hur det ser ut. Jag ska ringa igen i morgon och då ska jag säga att om det inte är städat innan helgen så får jag ta på mig det och göra det själv. Jag har nyss varit dit och tittat och jag är mycket nöjd med färgerna!!! Det blev verkligen superbra! Däremot tycker jag att köksluckorna var bedrövligt tråkiga! De jag har nu är mycket finare! Men men, de är nya och hela i alla fall! I det stora hela  är jag mycket mycket nöjd! 

Se själva!
Jonathans rum, han valde en grå fondvägg!
Theas rum, hon valde en mörklila fondvägg!
Den häftiga turkosa hall-fondväggen! Ser mycket bättre ut i verkligheten!
Köksfonden oroade jag mig för i onödan, den blev precis så bra som jag ville att den skulle bli, en fiiiin grön nyans!

Min lilla sovrumsfond. Den färgen är svår att beskriva, men den blev jättefin! Heter "Mio blomma" och är en blandning mellan grå/rosa/lila skulle jag vilja påstå!


...Och så de halvtråkiga skåpluckorna...Men jag ska vara glad att jag fick nya fina, de gamla var gul-aktiga och trasiga!


Inga kommentarer: