Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 1 december 2014

Helgen...

Det är tidig måndagsmorgon och klockan har just ringt. Helgen har bestått av adventsfix, lussebullsbak, julskyltning, tripp till Övik, adventsfika, lite julklappsinköp, ja lite allt möjligt. Premiäreldning i kaminen har också hunnits med! Synd att tiden går så fort när det är helg bara! Nu är det dags att masa sig upp och in i duschen för att piggna till lite...








6 kommentarer:

Fangoria sa...

Vilket mys i ert hem! =)

Cattis sa...

Tack! Ja det är ju mysigt med advent och jul! :-)

Cecilia sa...

Hur gick det med lektionerna?

Cattis sa...

Der gick och går faktiskt över förväntan! :-)

Christina sa...

Underbara bilder!!!

Cattis sa...

Tack mor! :-)