Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

fredag 19 december 2014

Mera snö, kortison och en fisk...;-)

Idag på fm kom det mer snö... men fortfarande helk ok mängd. Jag står ut. Dessutom var det skönt ute!
Efter några dagar och nätter med onda armar började jag i morse med mina kortisontabletter, ska bli spännande att se om de hjälper eller inte?
På jobbet bjöd Arbetslivsförvaltningen på jullunch bestående av risgrynsgröt och skinkmacka. Gott och trevligt. Dessutom fick vi alla en fin julklapp i fin Bengt Lindström-kartong, en fin "Härnösandfisk", närmare bestämt en härlig pepparlax! :-) Annorlunda men trevlig julklapp!
Nu känns det skönt med helg! :-)



2 kommentarer:

Lottis sa...

Åh, hade du turen o få en varmrökt lax du, jag fick "bara" en gravad! :-P

Cattis sa...

Jag fick egentligen också en gravad, men ville helst ha pepparlaxen. Hade sån tur så en kollega helst ville ha den gravade så vi bytte! :-)