Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 10 december 2014

Livet rullar på...

Dagarna flyger fram! Det är massor att göra på nya jobbet! Det känns skönt, jag hinner aldrig tänka att tiden går sakta eller räkna minuter tills jag får gå hem! Det är snarare så att jag tänker "Oj, är klockan redan 17? Ska bara..." Och DET är inte jag van! Men det är positivt, då känner jag att jag gör något! 
Jontas spelning i lördags gick jättebra! Det ena leder till det andra så igår fick de en spelning till, på en kompis mammas jobb, kul för dom! I kväll är han och lussar med estet. De ska lussa på hur många ställen som helst, i flera dagar! Ska bli kul att se dom i Domkyrkan på fredag! 

4 kommentarer:

Lottis sa...

Domkyrkan??! Var det inte på teatern de skulle uppträda?!

Cattis sa...

Det uppträder på MÅNGA ställen. Jag kan inte gå när de uppträder på teatern för det krockar med Edvins, så jag får gå till kyrkan på kvällen!

Fangoria sa...

Åh vad roligt, jag minns att Lucia var en av de roligaste tiderna när man gick estet, många uppträdanden, och nu lär det väl vara ännu mer då de är Härnösands officiella Lucia. ;) Synd att jag jobbar natt denna vecka, annars tror jag att jag hade fått se dem på jobbet!?

Cattis sa...

Ahaa så du har också gått estet?! Ja de jar väldigt många uppträdanden, allt som allt över 20 st! De är dock indelade i grupper så J är "bara" med på 12! :-)