Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 14 december 2014

Snart slut på vecka 50...

Poff, så är en till vecka borta....!
Luciafirandet i Domkyrkan var heelt fantastiskt! Hann se dom igen på lördagen både på Åhlens och H&m. Dessutom såg jag ju Theas luciafirande på Geresta som även det var lika fint som vanligt. 
Dagen idag har bestått av handbollscup i Hälledal. Inte min grej som ni vet, men Thea har haft kul och det är viktigast. Nu i kväll har Ann o Alex varit förbi, trevligt som vanligt. Hela den familjen är verkligen fina vänner till hela vår familj. Är så glad att Jonta och William började leka när de var små så vi lärde känna varandra. 
Känner mig sådär fånigt tacksam och gråtmild idag. Ibland bara är det så...:-)
Men på ett positivt sätt.
Natti!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Verkligen fint i kyrkan, jag tycker Lucia är så fint och stämningsfullt! Ellen kände igen Jonte trots att vi stod uppe längst bak!
Kram Linda

Cattis sa...

Ja det var väldigt fint! Kul att Ellen kände igen min "lilla" stjärngosse! ;-) Kram!