Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 24 november 2014

Pirrigt

På onsdag ska jag ha mitt livs första lektioner alldeles själv! Har suttit och planerat hela dagen och känner mig lite pirrig och nervös! Nåja, det blir som det blir. Ingen är väl proffs första gången? Här är "min" arbetsplats... Första gången i mitt liv som jag har en "egen" sådan. Känns lite lyxigt faktiskt! :-)
När jag kom hem från jobbet idag blev jag överraskad av min lilla gogumma som höll på städa köket för fullt på eget initiativ! Härligt välkomnande! 
Ute har det blåst och spöregnat hela dagen, kändes extra skönt att jag nu mer har ett "inomhusjobb" där jag inte behöver gå ut på hela dagen! ;-) 
Nu har jag precis sjunkit ner i soffan och inväntar "Ensam mamma söker", och sen sovtajm! Har en envis huvudvärk som inte vill ge med sig trots Ipren! :-( 

Inga kommentarer: