Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 6 november 2014

Kundkväll på Ica Maxi

Blev för en tid sedan uppringd med en förfrågan om att komma på "kundkväll" på Ica med provsmakning av kött. Varför inte? tänkte jag och såg framför mig i huvet hur man smakade inne i butiken så där som det brukar finnas på dagtid ibland. Tackade ja och i kväll var det dags. Det var jag och kanske 10-15 st till som kom dit och anmälde oss i förbutiken. Döm om min förvåning när vi sedan fick gå upp på Icas övervåning och in i ett rum där det var uppdukat ett fint långbord med vit duk, tända ljus och servetter! Blev riktigt förvånad, och imponerad! Två av personalen pratade och berättade om Icas egna varor (som jag redan handlar väldigt ofta), och sedan fick vi smaka fyra olika köttsorter, och till det fick vi potatisgratäng, rotsaksgratäng, potatissallad, tre olika beasåser och sallad, med olika drycker att välja mellan till! Riktigt gott och riktigt trevligt! Och som om det inte vore nog så fick alla en kasse med sig hem, och i kassen fanns en Ica potatisgratäng, en påse sallad, en beasåsburk och en förpackning med en skiva entrecote i. Vilken kväll. Ångrar inte alls att jag åkte dit. Tänkte nästan stanna hemma först för jag hade sån huvudvärk, men åkte ändå. Har fortfarande ont i huvet dock så det blir tidig kväller. Hur som helst rekommenderar jag Icas kundkväll. Riktigt trevligt!

2 kommentarer:

Fangoria sa...

Ah vad mysigt det låter! Tur att du gick ändå! =)

Cattis sa...

Ja det var tur, ångrar mig inte! :-)