Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 1 juni 2017

Slagverkskonsert och studentplanering

Det mesta i mitt liv förutom att jag ska vara tyst kretsar kring studenten just nu. Avslutningar, fix med matbeställning (japp, jag har gjort det enkelt för mig o beställt festplankor från Ica Maxi!), blommor, kläder åt barnen, ja jag har en massa i huvet även fast jag känner att jag har bra koll på läget. Och så har jag självklart beställt en stor SOL till både balkvällen och självaste studentdagen! Åh vad roligt det ska bli!
Igår var jag på slagverkskonsert i Curlinghallen, det är såå häftigt! Var där förra året också. I år var finaste Vilma med och spelade och Jonta satt med mig i publiken. Kul!
Idag har de studentfotografering och i morgon är det mösspåtagningscermoni... Prick två veckor kvar idag.
Köpte skavsårsplåster igår. Bävar för när han ska pressa ner sina 46:or till bigfoots i ett par "finskor"... ojoj, det gäller att man tänker på allt! 😉

Inga kommentarer: