Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 29 juni 2017

Första anställningsavtalet...

Alltså den lyckan...🍀
Jonathan har blivit erbjuden ett vikariat på Parken till den sista december! Alltså den andra förskolan som ingår i samma företag som jag jobbar åt. SÅ himla kul! En och en halv veckas "prova på" ledde alltså till betydligt mer och jag är SÅ glad för hans skull! Och han är så himla glad själv också! Efter denna vecka blir det några veckors paus för att fokusera på att fixa körkortet plus utlandsresan och sen börjar han jobba den 7 augusti! Det är ju huur bra som helst! Två veckor prick efter studenten har han alltså skrivit på sitt första anställningsavtal, klart man blir stolt! Tänk hur allt bara flyter på och löser sig ibland.

2 kommentarer:

Christina sa...

BÄSTA KILLEN!!!!! Grattis Jonathan säger jag bara!

Catarina sa...

❤️