Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 6 juni 2017

Från Disney-Aladdin till Maiden...

Alltså....Stolt är bara förnamnet! Varit på esteternas avslutningskonsert i kväll. Jonta överraskade totalt med flera nummer. Alltifrån Aladdin till Iron Maiden. Jubel och applåder i massor, några ställde sig till och med upp efter Maiden-numret. Han var galet bra! Ja visst, jag är partisk såklart, men han VAR bra! Hela kvällen var alldeles magisk. Helt fantastiskt duktiga ungdomar allihop. Och vemodigt med en massa tårar såklart. Många känslor när klassen uppträder för sista gången ihop innan studenten. 
Stoltaste mamman i stada, det är i alla fall jag det!😉👍❤️


2 kommentarer:

Christina sa...

Vilken kille! Han är så duktig!!!

Catarina sa...

Yes!👍👏🏼👏🏼👏🏼