Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 3 juni 2017

Lyckan

...Lyckan när man provar kläder som man inte kunnat haft på flera år- och man kan ha dom!!! Flera byxor som jag inte ens trodde jag skulle få på mig är inte ens trånga längre!!! Och ja... jag vet att ni hört det här förr genom åren, jojo som jag är, men jag är sååå glad just nu, hoppas jag lyckas hålla i detta så det fortsätter neråt. Det vore så skönt att få hamna på "normalvikt" nån gång. 
Tänk att några gamla byxor kan göra en så glad!😀😀😀
Idag har jag för övrigt gjort lite somrigt ute på bron. Och tagit fram utemöblerna på andra sidan gården också, men där måste det rensas lite ogräs och sånt innan det ser lite fint ut. 
I natt fick jag rycka ut i nattlinnet och hämta några studentfirare nere på stan...😆Vissa gladare än andra.😉
Jag är bara så tacksam att de vågar ringa. Det känns tryggt. 
Jag gillar inte allt men jag uppskattar såå mycket ärlighet och öppenhet. Känner mig stolt över att ha lyckats så bra med den biten när det gäller mina barn! 👍😊
Igår var vi till Birsta och handlade avslutningskläder åt Edvin. Nu är hela familjen redo för student och avslutningar, så skönt!



2 kommentarer:

Christina sa...

Räcker att jag ser mössan så rinner tårarna... finaste Jonathan!!!

Catarina sa...

Ja tänk va vi ska grina du & jag! Känslosamma klubben.