Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 25 september 2016

Spontanitet

I morse när jag vaknade kände jag att jag ville hitta på nåt spontant idag. Såna gånger är det bra att messa till Erik. Ingen planering behövs- man bara gör nåt impulsivt. Sånt är kul ibland. Vi tog en dagsutflykt till Umeå! :-)

Det var kul, jag har bara varit i Umeå en gång förut. Roligt med nåt annat än Birsta city även om det är nästan samma...:-)
Dock blev min inplanerade städning och tvättning lidande och är kvar till en annan dag. I morgon är det tjejmiddag hos Helen. På tisdag fyller Jonta 18, men vi ska fira/ut o äta på onsdag. På torsdag är det "skönhetskväll" på Ica som jag bara måste gå på såklart, så ja... städningen får vänta! Vilken otur...;-)
Nu är jag trött. Blir nog sova tidigt.


Inga kommentarer: