Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 18 september 2016

18,9 grader i skuggan!

Idag är det helt ljuvligt underbart väder ute! Nästan 19 grader i skuggan. På förmiddagen var jag iväg och fikade med Erik o Micke och sen tog jag en 75 minuters promenad alldeles ensam. Så himla skönt, vilken höst! För övrigt har helgen varit lite upp o ner. Jontas iPhone 6 som han fick i julklapp blev stulen på fredag kväll, med både bankkort och legitimation! Inte kul. Det är nog jävligt med mobilen, men leg är också viktigt när man fyller 18 om några dagar! Blir så förbannad och besviken på att folk inte kan skilja på ditt o mitt! 

Inga kommentarer: