Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 25 oktober 2015

Tjejmiddagsdags

Snart dags för tjejmiddag, är huuungrig!!! Hos mig denna gång, gott ska det bli!
I helgen har vi varit till Birsta och shoppat vinterjacka och skor till Edvin, så skönt att ha det gjort även om man blir ruinerad...:-/ 
Jag hängde med Erik o ett par kompisar till honom ut på Bittens igår kväll, men jag var verkligen inte på nåt partyhumör och var så trött att jag på riktigt höll på somna där inne, så det blev en taxi hem tidigt för min del och då var det SÅ skönt att sova!  
Den här veckan som kommer har barnen höstlov, så skönt för dom!
Jag vill också ha höstlov. 



Inga kommentarer: