Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 18 oktober 2015

Så var det gjort...

Idag hjälptes vi åt, jag, Thea, Edvin och hans kompis, att montera ner studsmattan, bära in utemöbler, grill osv i förrådet, ut med julgranen och in i huset med den(!), galet, jag vet, men när snön kommer går det inte att komma in i det där förrådet...men vi väntar ett tag med att klä den...;-) Haha... Den ligger i en hög på övervåningen ett par månader först...
Känns såå skönt att det här är gjort nu, det är sånt där jag gärna skjuter på till sista stund. 
Och vinterdäcken är på på bilen också... Så nu är det bara att vänta- och ändå hoppas att det dröjer lääänge innan snön kommer.
En härlig helg har det för övrigt varit. Fint väder, 80-talsfest på Kajutan på fredag kväll som var riktigt rolig, prommis ner på stan med Thea igår och sen en skön kväll i soffan till premiäravsnittet av Så mycket bättre. Och i kväll börjar Solsidan- längtar! :-)

Inga kommentarer: