Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 7 oktober 2015

Modus

Okej, jag är ju som alla vet ingen tv-människa... Ytterst sällan jag följer något (förutom Idol). Men nu har ju alla tjatat om den svenska serien Modus, faktiskt så mycket att jag blev nyfiken. Tittade i kväll på del ett och två på play och hann precis klart till del tre sändes på tv, så nu är jag också med i matchen! Blev så fast att jag skippade "Bonde söker fru" som jag kom på att jag också tittar på annars. Och ja, alla har rätt, jag håller med, Modus ÄR en bra och spännande serie! Ser redan med spänning fram emot nästa onsdag!

2 kommentarer:

Anneli sa...

Håller med! Riktigt bra :)

Cattis sa...

Mycket! :-)