Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 29 januari 2017

Tvättstugestädning, promenad, tulpaner o plankstek...

Idag fick tvättstugan sig en välbehövd omgång, åh vad nöjd jag känner mig över att både badrummet och tvättstugan blivit städade i helgen!
Ann och jag tog en timmes promenad mitt på dagen. Det blåste småspik och kändes jättekallt, men desto bättre att det trots allt blev gjort. På hemvägen stannade jag till på Willys och unnade mig tulpaner, 19,90/bukett med 7 st var ju superpris! Jag blir så glad av att ha tulpaner på köksbordet. 😍
Till middag idag invigde Thea och jag planksteksplankorna som jag fick i julklapp. Det blev mycket mumsigt.
Rygg-eländet känns tack och lov lite bättre men håller på blir riktigt förkyld i stället.😕Men det är väl inte annat att vänta. I förskoleklassen där jag jobbar var det 12 av 30 som var hemma o sjuka i fredags. Hoppas jag slipper feber åtminstone. 
Det har varit skönt med en hemmahelg och nu väntar ny vecka med nya äventyr.




Inga kommentarer: