Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 26 januari 2017

En liten svacka

Just nu är jag helt grinfärdig. Allt som hänt kom plötsligt över mig och jag känner hur fruktansvärt mycket jag saknar alla människor på Folkuniversitetet, både kollegor och deltagare! Hela december när jag var hemma gick det bra- av den anledningen att jag kunde hälsa på flera ggr i veckan. Nu sen jag börjat jobba kan jag ju inte det och det är nu först jag börjar inse det. Det blev plötsligt så jättesorgligt. Usch. Önskar bara att jag kunde vrida tiden tillbaka, att allt var som vanligt och att uppsägningen bara var en hemsk mardröm.
Saknad kan göra så ont.

Inga kommentarer: