Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 24 juli 2017

Stadsfest

I helgen var det stadsfest i stan. Stiftelsen på fredag o Magnus Uggla på lördagen. Blev besviken på Stiftelsen- som jag normalt sett gillar, men tyckte de spelade så himla mycket ballader så det blev segt, ingen fart riktigt.
Uggla däremot var ju succé! Fint väder, grymt mycket folk och fart o fläkt från första stund. Galet bra! Vi träffades hos Lottis innan och åt o drack en massa gott. 
Även om kvällen var rolig åkte Madde o jag hem rätt tidigt, började frysa plus att kvällen känns så lång när man går ut så tidigt. Lämpligt nu när Jonta tagit körkort så vi hade privatchaufför! ;-)
Söndag åkte Madde hem till Sveg  och jag var ut o sprang igen, hurtigt värre!
Idag började jag jobba igen efter mina två ynkliga veckor. Synd det inte var två veckor till!
Lillstrumpa o syster Yster❤️



Inga kommentarer: