Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 12 juli 2017

Semester

Första semesterveckan av två. Sommaren lyser fortfarande med sin frånvaro, det är verkligen jättetråkigt! 
I lördags fick jag ett infall och åkte ner till Jenny o hängde med på Ljusnerocken- som för övrigt firade 30-årsjubileum. Så roligt att träffa en massa gamla bekanta, klasskompisar jag inte hade träffat sen vi slutade nian tex.
På söndagen hann jag med en tur till mor o Jerry också.
Igår var Thea o jag på kalas hos Anneli som fyllde år och idag blir det nog en bara vara-dag. Har ett tvättberg som behöver tas om hand. 
Igår körde Jonta halkbanan, det går framåt nu, så kul!
Mera sol åt folket tack!☀️☀️☀️

Inga kommentarer: