Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 15 juli 2017

EN dag med sol

Idag var det sommar åtminstone på fm. Solen skiner, det var riktigt varmt men sen började det såklart tokblåsa så det blev jättekallt igen. Hann sitta ute åtminstone en timme...wow vilken sommar...😩
Det är lördag och jag känner egentligen för att hitta på nåt, frågan är vad när man är fattig som en kyrkråtta?🤔 Det blir nog bara en vanlig kväll hemma.
På tisdag ska jag i alla fall åka till Madde, vår årliga sommarvecka. Jag måste lämna bilen hemma eftersom Jonta måste få övningsköra (Erik har automat), så denna gång ska jag åka tåg till Hudik och Madde ska hämta mig där. Sen blir vi hos henne några dagar och åker förmodligen till Sandsjö nån dag och till Los, precis som vi brukar. Sen åker vi till Härnösand mot helgen när det blir dags för stadsfesten och hoppas på finväder då åtminstone.
Och sen är min korta semester slut...🙁
Nu är det teori- plugg med Jonta som står på schemat nån timme.



Inga kommentarer: