Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 6 juli 2017

Kalas, övningskörning och snart ledigt!

Dagarna flyger iväg. Har hunnit fylla 41 år och fattar inte hur ett helt år har passerat sen min roliga 40-årsfest som jag fortfarande tänker på med ett leende. Men även fast jag fyllde ojämnt i år blev jag ordentligt uppvaktad må jag säga! Alla tre barnen och Vilma kom, Gunilla, Ann, Anneli, Britta, Helen, Lottis o Fadi... Fick en massa fina blommor o presenter och det roligaste är att träffas allihopa o fika! Sen har ju även Edvin fyllt år, hela 15 denna gång, så honom har vi också firat. Middag på Kina blev det i år. 
Igår övningskörde Jonta o jag satt bredvid, det går bättre o bättre, intensivkurs pågår!
Och i morgon mina vänner, är det sista arbetsdagen innan två veckors välbehövd semester! Wihooooooo🙌🏼🙌🏼🙌🏼😁



Inga kommentarer: