Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 7 augusti 2017

Å här va're dött!

Tappat lusten lite att skriva här som märks... men den kanske kommer åter snart, vem vet?
Veckorna går och sommaren som aldrig blev nån sommar börjar gå mot sitt slut. Händelserika veckor med fullspäckade helger har det dock varit. I helgen som var åkte jag till Ljusne o var på galej m Jenny på fredagen och lördagen spenderades med bästa mor o bror. Helgen innan var det syskonträff i Sandsjö, helgen innan det stadsfest, helgen innan det...ja det har varit nåt varenda helg! Jättekul verkligen, men nu ser jag verkligen fram emot kommande helg då INGET finns planerat. Åh så skönt det känns! Bara vara. Ligga och glo i taket utan ljud. Tänk så skönt. Oj vad jag kan se fram emot tystnad ibland. 
Och vardagarna spenderas på jobbet förstås.
(Jag o Jenny- regnigaste kvällen ever!)

Inga kommentarer: