Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 27 oktober 2016

Sjuk humor-bio

I tisdags kom Madde och stannade tills idag, vi gick på den planerade biopremiären av Morran & Tobias. Antingen hatar man den humorn- eller så skrattar man halvt ihjäl sig som oss! Vi tyckte den var jättekul! Men sjuk såklart. 
I morgon kommer Monika, ska bli så kul, det var så länge sen...
Inget nytt på jobbet än men vi borde få besked snart om när det blir klart. Gruvsamt. 
Båda grabbarna är hos mig den här veckan, det hör inte till vanligheterna. Men Thea är hos P. Fick fota ett par normala bilder utan grimaser på grabbsen idag, kul, de är så fina! Nu ska jag sova! Natti.


5 kommentarer:

Anonym sa...

Sa till Ellen när jag såg Edwin: Hjälp vad han har blivit lik Jonathan, de är ju som kopior nu! Fina pojkar!
// Linda

Catarina sa...

Håller med, de har blivit väldigt lika! :-)

Fangoria sa...

Oj vad de är lika varandra, jag hade först svårt att se vem som var vem!

Catarina sa...

Ja de har blivit lika sista året, de var inte alls så lika tidigare...:-)

Anneli sa...

Fingrabbarna!! <3