Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 9 oktober 2016

Ännu en helg

Veckorna bara försvinner, förstår inte hur det går till!? Det är mörkare ute och som vanligt när mörkret kommer blir jag galet trött och somnar tidigt på kvällarna. Det är det jobbigaste med årstiden, jag går liksom in i min egen dvala på nåt sätt. Men jag har ju ändå blivit riktigt duktig på att ta mig för och göra roliga saker, igår kväll blev det utgång igen med Lottis. Musikpolisen spelade på Kajutan och det var kul. 
Skulle behöva "städa" utomhus= plocka in utemöbler och sånt, men det tar liksom emot...nästa helg kanske? 
Skulle kännas roligare om det var april och det snart var dags att ta fram dom i stället...:-)
Mörker är inte min grej.

Inga kommentarer: