Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 23 oktober 2016

Dagstur till Östersund och trevligheter

Det blev en lång dag i fredags, somnade som en klubbad på kvällen. Förutom konferensen hann vi på lunchrasten också med den omtalade outlet-snöbutiken! Vilken lycka att kunna handla  snösmycken billigt! Det blev ett långt halsband och ett par örhängen för min del. Igår lördag gjorde jag inget vettigt på hela dagen, är inne i en riktig tröttperiod och har ingen ork. Var hemma och skrotade och tittade på premiäravsnittet av Så mycket bättre. 
Till veckan blir det i alla fall en rolig vecka. Madde kommer tisdag till torsdag. Vi ska gå på biopremiären av Morran & Tobias (japp, vi har sån dålig humor!;-)), och sen på fredag kommer Monika upp från Sandviken över helgen. Det ska bli så kul, det är ett helt år sen jag var ner till henne då vi träffades sist. 
Så en rolig vecka väntar, det behövs!


2 kommentarer:

Anneli sa...

Åååh! Den snöbutiken!! ��

Catarina sa...

Eller hur? Varför har vi ingen sån i Härnta?